El web no està optimitzat per IExplorer, és millor utilitzar Mozilla Firefox o Chrome

Tria entre les 12 activitats dirigides la que més s'adapti a les teves necessitats

Descripció de les activitats

ACTIVITATS D’ELEVADA INTENSITAT

AEROBOX: Sessió d’entrenament de la capacitat aeròbica on es realitzen coreografies fluïdes i amb temàtica d’arts marcials, tot seguint el ritme de la música.

BODYPUMP: Sessió d’entrenament muscular, l’objectiu del qual és tonificar els principals grups musculars del cos. Principalment el tronc, les cames i els braços, mitjançant manuelles, step, barres i disc.

ESPINING: Activitat ideal per aquelles persones que volen utilitzar la bicicleta estàtica. Consisteix en entrenar la capacitat aeròbica pedalant a través d’un itinerari imaginari que el tècnic estructura, a l’hora que marca unes cadències de pedaleig tot seguint el ritme de la música.

MIX TRAINING: Sistema d’entrenament d’alta intensitat que té com a objectiu millorar la condició física mitjançant circuits d’entrenament. Són exercicis que impliquen gran quantitat de grups i cadenes motores, podent treballar vàries capacitats físiques en una mateixa sessió així com una gran varietat de moviments que fan que cada sessió sigui un entrenament diferent.

STEP: Sessió d’entrenament de la capacitat aeròbica on, amb l’ajuda d’un step com a suport, es realitzen coreografies al ritme de la música. És un tipus d’exercici adaptable a tot tipus de públic, ja que es pot ajustar l’alçada del step.

ACTIVITATS DE MITJANA INTENSITAT

BALLS LLATINS: Sessió d’entrenament de la capacitat aeròbica on es realitzen coreografies senzilles i fluïdes tot seguint el ritme de la música llatina (Salsa, Merengue, Cha cha cha, Bachata...). Crema calories, afavoreix el sistema cardiovascular i respiratori, enforteix l’estructura muscular i l’esquelet, tot realitzant moviments rítmics, enganxosos i divertits.

G.A.C.: Sessió d’entrenament muscular específic de glutis, abdominals i cames.

IOGA: Ioga tradicional on es combinen les asanes (postures), pranayama (exercicis de respiració) i la flexibilitat tot enllaçat amb un seguit de moviments. Té com a objectiu incrementar l’estat de salut, la consciència i la relaxació.

ZUMBA: Sessió d’entrenament de la capacitat aeròbica on es realitzen coreografies senzilles i fluïdes tot seguint el ritme de la música.

ACTIVITATS DE BAIXA INTENSITAT

CONDICIONAMENT FÍSIC PER A GENT GRAN: Sessions dirigides a realitzar un treball cardiovascular de baix impacte, tonificació general i coordinació bàsica adaptades a un nivell molt suau.

ESTIRAMENTS: Estiraments globals i analítics destinats a la millora de l’amplitud de moviment i la recuperació post esforç.

PILATES: Activitat on es treballa el cos com un tot, des de la musculatura més profunda fins la més perifèrica amb l’objectiu d’aconseguir un control precís del cos de la forma més saludable i eficient possible. S’incrementa la força i la flexibilitat del cos.

Aquesta web utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els notres serveis, acceptes l'ús que fem de les 'cookies'. De totes maneres, pots canviar la configuració de 'cookies' en qualsevol moment.  [ més Informació ]